پشت بام دل من

از هرچی

پشت بام دل من

از هرچی

دعا انتخاب قدر

به نام بخشنده ی مهربان 

 

 

 

سلام خوبین ؟ 

 

 

حال من بابا چیکار دارین با حال ناجور و جور وا جور ؟ 

 

 

راستشو بخواین رتبه۵۰۱ را با توکل بر خدا در منطقه ۳ کسب کرده ام از همون زمان که انسانی را برداشتم و قبلش عاشق علوم سیاسی بودم  و تو انتخاب رشته پس از حقوقها علوم دانشگاه تهران را انتخاب کرده ام و حال به خاطر برخی موارد ناراحتم تو رو خدا اگر شب زنده داری می کنی منو از یادتت مبر..... 

 

 انشاا.. جواب را تا چند روز آینده می دهند من هم پیش شما می آیم 

 

 

 

لیله القدر  

 

 

خداوندا یا کریم و یا رحیم من علفی هستم در مزرعه گندم  اگر باران را به خاطر گندم می فرستی 

 

 میدانم که مرا هم درمیانشان از یاد نمی بری...  

 

 

 

لیله القدر و دل من بهر یار جوشان 

 یار از من خروشان 

و دل من بهر یار جوشان 

 چه من کوشم چه من گویم  

ارزش نقطه ای ندارم 

چگونه بعد یارب یارب بیایم 

ارزش نقطه ای ندارم  

چگونه بپوشمش  

همه پیش او روشن 

آخ من چرا کوشم 

لیهالقدر است وچگونه کوشم 

کوششی تنها مانده در نای نی ام  

فقط گویم یا رب با رب 

 

 

 

امیدوارم طاعات و عبادات همه ما مورد قبول رب قرار گیرد 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد