پشت بام دل من

از هرچی

پشت بام دل من

از هرچی

 

 

 پشت بام دل

 

به نام خدا

سلام دوستان عزیز

شاید میدانید که خرداد واسه ما دانش آموزان  شاید یه ماهه بد یمن یا به کلی خوش یمنه ولی به هر حال آبمونو در می آره از طرفی دیگه معلوم نیست چقدراز همکلاسیها یا اصلاً خودمون در جا بزنیم

چند ماه بود که اصلاً مطالبی نمی نوشتم یعنی الان هم فرصت ندارم...

از طرفی خواهرم لیسانس روانشناسی رو تموم کرده وبه من میگه واسه من کار پیدا کن منم موندم که اصلاً چی کار کنم ...

باور کنید اونقدر منو تحت فشار قرار داده که از تحریم ایران هم سخت شده ....

حالا من فکر کردم چی کار کنم گفتم بابا بچه وبلاگیها با معرفتند و به فکر دوستاشون هم هستند ...

میشه بهشون گفت که واسه خواهرم کار پیدا کنند؟

این بیچاره از بس این ور اونور رفته که پدرم هرروز یه مقدار بودجه بهش میده که بره کفش بخره ...

بعد اونم کار پیدا کنه

ضمناً ور گوشم همش میخونه که بنویسم خیلی به رشته اش علاقه منده و اصلی ترین هدفش خدمت به جامعه است ...

تورو خدا اگه یه راه چاره ای یا اصلاً کاری سراغ دارین بگین و ما رو شاد کنید (یه شوخی: به یابنده کار یه لنگه کفش مژده داده خواهد شد )

منتظر راه چاره شما هستیم 

  

 

بای بای

به یابنده کار مژدگانی داده میشود

نظرات 1 + ارسال نظر
راستگو چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:29 ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام
انجمن سایت راستگو یک سایت تفریحی، فرهنگی، علمی و ... است که می توانید مطالب مفیدی در آن پیدا بکنید.
با عضو شدن در انجمن راستگو و فعالیت در آن می توایند از امتیازاتی که به کاربران فعال تعلق می گیرد، استفاده کنید.
آدرس انجمن راستگو: http://forum.rastgo.com
جوایزی که به کاربران فعال تعلق می گیرد، در لینک زیر قرار دارد:
http://forum.rastgo.com/ndash-t1949.html

موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد